Ultimate Oz day 1 :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Boerman - WaarBenJij.nu Ultimate Oz day 1 :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Boerman - WaarBenJij.nu

Ultimate Oz day 1 :)

Door: Jasper Boerman

Blijf op de hoogte en volg Jasper

07 November 2016 | Australië, Sydney

Hellooo!

Hierbij een kort verslagje over mijn ultimate OZ week. Ik heb tijdens deze week zo ontzettend veel meegemaakt, dat ik vast wel iets ga vergeten, we zullen zien.

Mijn week begon op maandagochtend 11:30 wanneer ik de groep ontmoette in de receptie van mijn hostel. Orginele groep was 40 mensen, dus het was echt supergroot! Na een korte introductie, zijn we naar het kantoortje van Ultimate OZ gegaan, waar wij een presentatie kregen over deze week, alsmede de mogelijkheden na deze week. Hierna gingen we op weg naar Darling Harbor.

Tijdens het lopen begin je al vrij snel met andere mensen te praten, dus toen wij gingen lunchen in Darling harbour was er al een groep van 6 mensen waar ik samen mee lunch ging eten. Daar ontmoette ik ook Deniz, een Duitse jongen die een bijzondere manier heeft om het ijs te breken. Zijn manier van een gesprek beginnen is het laten ontploffen van een ketchupfles over de broek van de buurman (ik dus). Opzich wel effectief, je hebt namelijk direct een gespreksonderwerp.

Hierna hebben wij een rondleiding gehad door de parken van Sydney, waarbij wij eindigde bij de Opera House. Na het nemen van een boel foto's gingen we uit elkaar, en ben ik met een aantal duitsers en een nederlander terug naar de hostel gelopen.

S' avonds hadden wij een welkomsfeest bij Sidebar (een van de grootste backpackersbarren in Sydney, onder mijn hostel), met gratis Pizza en goedkoop bier. Altijd een fijne manier om verwelkomd te worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 06 Nov. 2016
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 6288

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 03 September 2017

Australië + Nieuw-Zeeland! :D

Landen bezocht: