Dag 2 Sydney: "Rustdag poging 2" - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Boerman - WaarBenJij.nu Dag 2 Sydney: "Rustdag poging 2" - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Boerman - WaarBenJij.nu

Dag 2 Sydney: "Rustdag poging 2"

Door: Jasper Boerman

Blijf op de hoogte en volg Jasper

07 November 2016 | Australië, Sydney

Nu echt rustdag ervan maken.

weer een nederlander tegengekomen, even kijkje nemen in Bundi Junction overdekt winkelcentrum.

Soort van per ongeluk op Bundi Beach terecht gekomen, daar zeer uitgebreid Ontbeten/gelunched/soort van avondgegeten.

groot beelden expositie langs een wandelroute (circa 4,5 KM) langs de kliffen. Gezien dit de laatste dag was dat dit er was, zijn we dat maar gaan lopen. Op het moment dat wij de kliffen begonnen te klimmen kwam het besef bij mij dat er van het nemen van rust vandaag ook niets meer van ging komen.

Terug op Hostel korte rustmoment gehad, savonds wat boodschappen gedaan. Kwam ik nog Froot Loops tegen, de veel ste Zoeten ontbijtgranen die ik helemaal geweldig vond toen ik als kind in Australië was, en volledig uitgeput mijn bed ingedoken. Tot zover mijn rustdag.

Gelukkig heb ik volgende week na een introductieweek waarin boottochten, rondrijden op 4wd, Sandboarding en Dolfijnspotten onderdeel van zijn wel weer een rustmoment op de Zondag.

Ik denk dat ik volgende week maandag maar een strand op ga zoeken en mijzelf een dagje afsluit, om toch nog iets van rust te hebben.

  • 07 November 2016 - 12:41

    Ineke Boerman:

    Hallo grote zoon,

    Johan heeft je opgezocht en mij even een belletje gedaan. Geweldig om te lezen hoe het je vergaat in Down Under. Wij genieten mee. Geniet jij van de Froot Loops en alles wat je gaat doen. Liefs Ineke

  • 09 November 2016 - 21:32

    Truus:

    Leuk om te lezen, we blijven je zeker volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 06 Nov. 2016
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 6283

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 03 September 2017

Australië + Nieuw-Zeeland! :D

Landen bezocht: