Vliegtuigtrip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Boerman - WaarBenJij.nu Vliegtuigtrip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Boerman - WaarBenJij.nu

Vliegtuigtrip

Door: Jasper Boerman

Blijf op de hoogte en volg Jasper

07 November 2016 | Australië, Sydney

ALs je dit leest was ik middenin het typen en hield de openbare PC ermee op :P oeps

Goeiemorgen/middag/avond! (gezien tijdzones ga ik hier niet eens een correcte poging aan wagen) aan mijn eerste reisverslag voor mijn Backpackavontuur in Australië en Nieuw Zeeland!

Ik zal de komende maanden van tijd tot tijd hier wat opzetten. Hierbij alvast mijn Vliegtrip!

Donderdag 14:30 vanaf Schiphol begon mijn mooie reisje naar Australië. Ik vloog met een zeer bijzondere Quantas, namelijk eentje waar iedereen arabisch praat en overal in het vliegtuig Emirates Airlines op staat. Hier kon ik echter wel heel blij mij zijn, want hierdoor had ik extra lekker eten (waaronder Pizza :O ) en waren er camera's geinstalleerd buiten het vliegtuig. Zo kon je vet cool meekijken hoe het vliegtuig opsteeg!

Gedurende mijn eerste vlucht naar Dubai (circa 6 uur) had ik twee nederlanders als buren, gedurende mijn tweede vlucht had in een local uit Sydney naast mij zitten. Kon ik direct al wat inside information over Sydney binnenharken!

Uitendelijk kwam ik vrijdagavond 22:30 lokale tijd aan in Sydney, en kon ik me opmaken voor de strenge grenscontrole zoals in Border Security...

Of toch niet, ik hoefde alleen mijn Paspoort te laten zien. Helaas, jullie gaan mij de komende week niet op TV zien.

Er stond een Shuttlebus voor mij klaar buiten het vliegveld, deze bracht mij naar de hostel. Na het ophalen van mijn kaartjes, een korte rondleiding en even snel opfrissen ben ik om 00:30 het beed maar ingedoken.

Op naar de eerste dag Sydney!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 06 Nov. 2016
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 6284

Voorgaande reizen:

03 November 2016 - 03 September 2017

Australië + Nieuw-Zeeland! :D

Landen bezocht: