Ultimate Oz day 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Boerman - WaarBenJij.nu Ultimate Oz day 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Boerman - WaarBenJij.nu

Ultimate Oz day 2

Door: Jasper Boerman

Blijf op de hoogte en volg Jasper

08 November 2016 | Australië, Sydney

Dinsdag begonnen we bij de kantoor van Ultimate OZ, waarna wij naar Darling Harbour gingen voor een boottocht. Tijdens de boottrip gingen we onder de Sydney Harbour Bridge, langs de Opera House naar een kleine afgelegen strandje. Hier konden wij ons als rijke toeristen gedragen, waarbij wij van de boot af konden springen, naar een klein strandje konden zwemmen, om daarna bij terugkomst op de boot BBQ + bier hadden. Dat met een 30 graden volle zon, geen verkeerde dag als ik dat zo mag zeggen. Op de terugweg kwamen wij nog een onderzeeboot tegen, ook wel grappig.

Hierna zijn we met zijn allen naar de bank gegaan, waar zij onze australische rekening voor ons hadden opgezet. Zodoende zaten wij in onze zwemkleding in een bank vol met mensen in pak, terwijl een van de bankmedewerkster ons koekjes en water continue zat te brengen. Ook iets wat ik niet vaak in mijn leven heb gedaan.

• 19 November 2016 - 09:15

Ineke Boerman:

Geweldig, dit wordt de nieuwe deskcode voor accountants. Het rijke gevoel ken je a,l nu het geld nog :). Enjoy.